Zapowiedź gry

 
 
 
Dawnville - CrasheR

data wydania: luty 2014
maker: VX Ace
gatunek: horror


Jako, iż na scenie jestem od końca 2010 roku, a nie wydałem nic poważniejszego stwierdziłem, iż czas wziąć się za coś większego. Nigdy w życiu nie rzuciłbym się na typowego jRPG, jestem na to po prostu za mało kreatywny, nie potrafiłbym stworzyć wielkiego, wciągającego świata. Kojarzony jestem natomiast z "pseudo horrorów", dlatego też najnowszy projekt nie mógł być czymś innym, niż przygodowym-horrorem. Dawnville to moje pierwsze tak duże przedsięwzięcie, dlatego mam nadzieję, że trud włożony w produkcję opłaci się, a całość przypadnie wam do gustu.

Fabuła:

Dawnville - Wymarłe miasto w stanie California. Według oficjalnych informacji w mieście doszło do strzelaniny, co spowodowało śmierć wielu osób, jednakże świadkowie twierdzą, iż większość mieszkańców została zamordowana przez młodą dziewczynę Jane nazwaną później "Jane the Killer". Miało być to zemstą na mieszkańcach za śmierć jej rodziny i znajomych w pożarze domu sąsiadów, gdzie jako jedyna przeżyła podpalenie. Jane została wtedy poważnie ranna, a ponad 70% jej ciała pokryły blizny. Po dokonaniu "zemsty" dziewczyna miała zamknąć się w piwnicy swojego domu, gdzie została zamordowana przez jednego ze świadków masakry. Po tym wydarzenie ludzie wynieśli się z miasta zostawiając za sobą domy i wspomnienia. Nikt nie chciał bowiem żyć w takim miejscu. Pewnego dnia młoda dziewczyna o imieniu Clara budzi się po kolejnym dziwnym śnie, w którym dziewczyna ubrana na czarno mówi jej, aby udała się do Dawnville. Chcąc dowiedzieć się, dlaczego owa dziewczyna pojawia się w jej snach Clara wyrusza do opuszczonego miasteczka.

Mechanika:

Głównym celem Clary jest rozwikłanie zagadki "Jane The Killer" i jej rodzinnego miasteczka. W tym celu poruszamy się po lokacjach przeglądając wszystkie zakamarki, aby zdobyć przedmioty, dzięki którym to będzie możliwe. Każdy z ważnych "itemów" złapać możemy, a raczej musimy w rękę, aby doprowadzić do odpowiedniej interakcji. W grze mam zamiar umieścić również kilka dość prostych zagadek stylem przypominających te z gry pt. "Silent Hill". Dodatkowo, jeżeli nic się nie zmieni, projekt ukończyć będzie można na 3 różne sposoby. Dwa główne zakończenia zależeć będą głównie od tego jakie tajemnice udało nam się rozwikłać/poznać i w mniejszym stopniu (ale jednak) od naszych wyborów, trzecie zaś będzie dodatkowe i pojawi się tylko, gdy spełnimy pewien warunek.

Oprawa graficzna oraz dźwiękowa:

Do swojej gry starałem się znaleźć grafikę, która nie pojawiła się w żadnym innym polskim projekcie. Po części mi się to udało, jednakże niektóre lokacje przypominać zapewne będą te ujrzane już w House of Fears, gdyż tile, którego tam użyłem pojawi się również w Dawnville. Co do muzyki, sprawa wygląda podobnie. Każdy z dźwięków przeszedł specjalną selekcję. Próbowałem w ten sposób wybrać te najbardziej klimatyczne. Całość pod tym aspektem według osób, które spędziły już kilka minut przy demie wypadła dość nieźle.
Mam nadzieję, że zachęciłem was do zagrania. Projekt powinien zostać ukończony do połowy lutego. Demko dostępne jest już na forum Tsukuru oraz Ultimie. Zachęcam również do wypowiadania się na temat gry ^^ Pozdrawiam,
CrasheR



 
 
www.000webhost.com